Slik fungerer en nettkatalog

Spesielt bedrifter som vil kjøpe annonser, bør være oppmerksom.

Les mer

Enklere og bedre å dele bilder fra Instagram med Facebook

Enklere og bedre å dele bilder fra Instagram med Facebook

Instagram kommuniserer nå bedre med Facebook.

Les mer

Klout avgjør din innflytelse i sosiale medier

Klout avgjør din innflytelse i sosiale medier

Klout ble funnet opp i 2008 for å ha en måte å måle folks innflytelse i sosiale medier. Hvem som blir hørt på og hvem som har påvirkning på andre.

Les mer

Slik fungerer Google Trends

Slik fungerer Google Trends

Vi viser deg hvordan Google Trends fungerer og hvordan du kan se søketrender.

Les mer

Arrangement, side eller gruppe?

Arrangement, side eller gruppe?

Hva skal du velge på Facebook?

Les mer

Slik fungerer RSS

Slik fungerer RSS

Her følger en grunnleggende guide slik at du kan lære hvordan RSS fungerer.

Les mer

Slik fungerer Google Currents

Vi har testet ut den nye mobil- og nettbrettapplikasjonen til Google. Vi viser deg også hvordan du lager din egen Google Currents-side.

Google Currents er en applikasjon som lar deg lese nettsider og RSS-feeds som en vanlig avis. Den ble lansert  i USA i forrige uke og foreløpig kun tilgjengelig i USA. Dersom du har en amerikansk iTunes- eller Android-konto, kan du (...)

Les mer

Slik fungerer Google Alerts

Slik fungerer Google Alerts

Slik får du varsel på din e-post hver gang noen omtaler et spesielt emne på internett.

Les mer

Slik fungerer Twitter

Slik fungerer Twitter

Slik kommer du i gang med Twitter.

Les mer

Anbefalt:

SocialTalk.no © 2014

Facebook: facebook.com/socialtalk
Twitter: socialtalk_no

Tjenesten er levert av Sorentio AS

Følg oss på Google+ Følg oss på Linkedin! Følg oss på Facebook! Følg oss på Twitter! RSS