Sosiale medier og internettmarkedsføring uke 4
POPULÆRT
NYHETSBREV
Sosiale medier og internettmarkedsføring uke 4
Her er en oppsummering av ukens viktigste saker, uke 4
Twitter snur i spørsmålet om ytringsfrihet
Står i sterk kontrast til hva Twitter har uttalt tidligere.
Her er en oppsummering av ukens viktigste saker, uke 4
Denne uken har vært preget av mye spekulasjoner rundt Facebooks mulige inntreden på børsen. Det spekuleres stadig mer om Facebook er på børs allerede neste uke. Det er nok ikke trolig at det blir mulig å handle Facebook-aksjer allerede neste uke, men det er mulig Facebook starter prosessen som må til får å bli lansert.
Google har også gjort et par endringer denne uken, både i algoritmer og personverninnstillinger. Facebook tar også personvern på alvor og har nå gått til sak mot et selskap som forsøker å svindle Facebook-brukere. Twitter derimot, har åpnet opp for sensur av Twittermeldinger.
Her er alle artiklene vi har publisert denne uken:
Google gjør nye endringer i sine algoritmer
Websider med relevant innhold øverst på siden skal rangeres høyere.
Så mye er de største sosiale mediene verdt
Vi har sett nærmere på de største sosiale mediene og deres verdi.
Friele best på nett
Kaffehuset Friele og Neolab vant BT-prisen for beste internettkampanje i 2011.
Google endrer personverninnstillingene
Samler 60 tjenester under samme personverninnstillinger.
Optimus LTE passert én million i antall solgte enheter
Ny versjon av Google Earth lansert
Noen kraftige forbedringer og noen nye funksjoner lansert i kveld.
Resultatet for 4. kvartal i fjor fra Apple er klart
Stadig flere får tiden til å gå ved hjelp av lesebrett når de er på reise
En fersk undersøkelse viser en dramatisk oppgang.
Facebook tar grep om liker-spammere
Saksøker selskap for å lure Facebook-brukere til å trykke liker.
Slik fungerer en nettkatalog
Spesielt bedrifter som vil kjøpe annonser, bør være oppmerksom.
[Video]: Facebook på børs allerede neste uke?
Flere medier hevder Facebooks inntreden på børsen er nært forestående.
Twitter snur i spørsmålet om ytringsfrihet
Står i sterk kontrast til hva Twitter har uttalt tidligere.
Få flere klikk på Twitter!
Først av alt må du erkjenne hvorfor du legger ut linker.
Shortlink: http://socialtalk.no/!/22323/
Kommentarer:
Relevant:
Sosiale medier og internettmarkedsføring uke 2
Her er en oppsummering av ukens viktigste saker for årets andre uke.
På forsiden nå:
Fikk du med deg dette?
Hvorfor Wikipedia stenger i 24 timer
Vi har sett nærmere på bakgrunnen for konflikten og hvordan du likevel kan få tilgang til Wikipedia.




Lagde min første webside i 1996. Kjernekunnskap innen sosiale medier, webutvikling og skape trafikk til websider.