Sosiale medier og internettmarkedsføring uke 4

Her er en oppsummering av ukens viktigste saker, uke 4


Publisert i kategorien Lettlest - Ukesoppsummering 29.01.2012 kl. 13:17:00 Skrevet av @Stiantf

Denne uken har vært preget av mye spekulasjoner rundt Facebooks mulige inntreden på børsen. Det spekuleres stadig mer om Facebook er på børs allerede neste uke. Det er nok ikke trolig at det blir mulig å handle Facebook-aksjer allerede neste uke, men det er mulig Facebook starter prosessen som må til får å bli lansert.

Google har også gjort et par endringer denne uken, både i algoritmer og personverninnstillinger. Facebook tar også personvern på alvor og har nå gått til sak mot et selskap som forsøker å svindle Facebook-brukere. Twitter derimot, har åpnet opp for sensur av Twittermeldinger.

Her er alle artiklene vi har publisert denne uken:

Google gjør nye endringer i sine algoritmer

Websider med relevant innhold øverst på siden skal rangeres høyere.

Så mye er de største sosiale mediene verdt

Vi har sett nærmere på de største sosiale mediene og deres verdi.

Friele best på nett

Kaffehuset Friele og Neolab vant BT-prisen for beste internettkampanje i 2011.

Google endrer personverninnstillingene

Samler 60 tjenester under samme personverninnstillinger.

Optimus LTE passert én million i antall solgte enheter

SEOUL, 25 januar 2011 - LG Electronics (LG) kunngjorde i dag at salget av Optimus LTE smartphone har overskredet over én million enheter

Ny versjon av Google Earth lansert

Noen kraftige forbedringer og noen nye funksjoner lansert i kveld.

Resultatet for 4. kvartal i fjor fra Apple er klart

Ny omsetningsrekord!

Stadig flere får tiden til å gå ved hjelp av lesebrett når de er på reise

En fersk undersøkelse viser en dramatisk oppgang.

Facebook tar grep om liker-spammere

Saksøker selskap for å lure Facebook-brukere til å trykke liker.

Slik fungerer en nettkatalog

Spesielt bedrifter som vil kjøpe annonser, bør være oppmerksom.

[Video]: Facebook på børs allerede neste uke?

Flere medier hevder Facebooks inntreden på børsen er nært forestående.

Twitter snur i spørsmålet om ytringsfrihet

Står i sterk kontrast til hva Twitter har uttalt tidligere.

Få flere klikk på Twitter!

Først av alt må du erkjenne hvorfor du legger ut linker.

 

    

Shortlink: http://socialtalk.no/!/22323/

Kommentarer:

Navn:

Webside:

E-post (Blir ikke synlig for andre):

Kommentar:

Skriv inn tallet 5736:

 

Relevant:

Sosiale medier og internettmarkedsføring uke 2

Her er en oppsummering av ukens viktigste saker for årets andre uke.

Les mer

På forsiden nå:

Få flere klikk på Twitter!

Først av alt må du erkjenne hvorfor du legger ut linker.

Les mer

Fikk du med deg dette?

Hvorfor Wikipedia stenger i 24 timer

Vi har sett nærmere på bakgrunnen for konflikten og hvordan du likevel kan få tilgang til Wikipedia.

Les mer

Anbefalt:

SocialTalk.no © 2014

Facebook: facebook.com/socialtalk
Twitter: socialtalk_no

Tjenesten er levert av Sorentio AS

Følg oss på Google+ Følg oss på Linkedin! Følg oss på Facebook! Følg oss på Twitter! RSS